Ingen vil være en rasist

Jeg ville aldri være en rasist. Alt pratet om multikultur og smeltedigelen hvor alle fra alle verdens land og riker kom sammen i vennskap og harmoni høres kjempekoselig ut. Det hadde vært fantastisk om det funket. Vi lærte at det kom til å funke. Men det funket ikke. Tribalisme er et iboende menneskelig trekk og uansett hvordan vi vrir og vender på det så leker like barn best. Alle ser det, men ikke alle er villige til å innrømme det til seg selv.

Det har vært en lang reise for meg, det har vært tungt å ta det bevisste valget i å bli en «rasist». Jeg visste at jeg kom til å bli ekskludert av venner, jeg visste at jeg ville skuffe familien min, jeg visste at jeg ville bli en persona non grata i praktisk talt alle sirkler, men mitt lands, mitt kontinents fremtid er viktigere enn hva folk mener om meg.

I løpet av det siste året som en åpen «rasist» har jeg riktignok fått mange nye venner, og sterkere bånd med de jeg kjente fra før som var enige med meg. Sånt skjer når du gjør ting som så godt som hele mainstream pressen og nesten samtlige politiske partier ikke liker. Folk kan bare være seg selv i lukkede rom, og det er det ingen som vinner noe på.

Vi blir fortalt at alt går bra med integreringen og at vi må hjelpe alle i nød. Så klart er det fint å hjelpe folk, men på bekostning av vårt eget land? Sverige er allerede Europas voldtektshovedstad på grunn av denne såkalt vellykkede integreringen. Påpek dette og du er en ond nazifascist. Det ble arrangert fakkeltog fordi Max Hermansen er en mann som har meninger, mens saken hvor en 13 år gammel jente ble gjengvoldtatt av tre migranter i Haugesund snakker ikke avisene om en gang.

Jeg skulle ønske jeg aldri hadde lagt merke til disse tingene.

Det hadde vært så deilig å leve i lykkelig ignoranse.

Men det er alt for sent nå. Jeg har stått frem i Morgenbladet som åpen «rasist». I dette tilfellet leses intervjuet av meg som et lite kuriosa, fordi det er så mange som ikke tør å stå frem med upopulære meninger. Men jeg vet hvor mange det er, jeg har snakket med dere. Mange har sendt meg lovord for å stå frem med meningene mine, fordi de ikke tør å si det selv. De er redde for å bli fryst ut, miste jobben, og ting som verre er. Det er forståelig at de ikke vil si hva de mener, men jeg skriver dette først og fremst fordi dette er tiden til å stå frem som åpne rasister.

2015 var peak venstregalskap.

2016 var året vi begynte å slå tilbake.

2017 vil bli året vårt. Men bare om dere endelig tør å si hva dere mener, avsløre den rabiate venstresidens løgner, reise dere opp og proklamere dine synspunkter. Når alle er ærlige med omverden er det ingenting omverden kan gjøre mot oss.

Jeg vet dere har slukt intervjuer, pusset på argumenter, og pugget statistikker i stillhet. Hvis det er en tid å si det til folk er tiden nå. Det politiske landskapet har aldri vært klarere og om vi har lyst på et kulturlandskap vi kan vært stolte av har tiden aldri vært klarere for å begynne å fikse ting enn akkurat nå.

Nå vil jeg ikke kalle dere som leser dette og nikker i enighet, men ikke gjør det jeg ber dere om pyser, men jeg vil insinuere det. Dette er ikke en kulturkrig, det er et kulturelt korstog, og vi trenger alle som vil kjempe for sannheten i skyttergravene.

Fordi snart er det for sent.

4 thoughts on “Ingen vil være en rasist

  1. «Alt pratet om multikultur og smeltedigelen hvor alle fra alle verdens land og riker kom sammen i vennskap og harmoni høres kjempekoselig ut.»
    Fortsett ditt korstog! Du skriver godt, og du røsker opp i stupide marxistiske doktriner som styrer dagens samfunn.
    Men setningen over går jeg ikke med på. Ikke noe ved deres illusjoner skal få et vedheng med et positivt adverb eller adjektiv fra min side. Denne illusoriske smeltedigelen deres er et hån mot et av naturens mest opplagte konstruksjoner: Det faktum at den er konstruert for mangfold. Et mangfold som bare er mulig med segregering av rasene.
    Derfor er det ikke ‘kjempekoselig’. Det høres ikke engang ‘kjempekoselig’ ut. Det er perverst.

    Lik

  2. Jeg er helt enig. Feil formulert. Jeg mener jo at propagandaen om det lærte meg som inndoktrinert liten drittunge at alt skulle gå bra, og sånn tror jeg det er for folk flest.

    Lik

  3. Du er i det minste tro mot deg selv og står for det du mener. Kudos til deg. Ellers: ord som rasisme, nazisme o.l har i større eller mindre grad mistet betydning, da flere/mange der ute misbruker og overøser oss med slike ord for å avslutte debatten og sette andre i en sårbar posisjon. De vil kneble ytringsfriheten vår og det kan vi ikke tillate de å gjøre.

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

